Σάββατο, 19 Ιουλίου 2014

Η αγάπη προς τα ζώα προϋποθέτει σεβασμό στον άνθρωπο

Τις τελευταίες μέρες διαβάζω όλα όσα συνέβησαν στα Νέα Στύρα σχετικά με τον θάνατο ενός μικρού αδέσποτου σκύλου και αισθάνομαι φρίκη.
Καταδικάζω απερίφραστα την ενέργεια !!!!!
Την είδηση μου μετέφερε ξημερώματα Τετάρτης ο γιός μου που ήταν στην περιοχή και πραγματικά είχε συγκλονιστεί.
Λατρεύω τα ζώα, έχω φροντίσει δεκάδες αδέσποτα γατιά και σκυλιά, έχω ταϊσει με το μπιμπερόν άπειρα μωρά ζωάκια από το δρόμο που τα κουβαλάω σπίτι μου και τα νταντεύω και έχω μεγαλώσει το γιό μου με τις ίδιες αρχές αγάπης και φροντίδας προς τα ζώα.
Λατρεύω τον σκύλο μου τον Gordon και τον πριν απ' αυτόν τον Walter, τη Σίμπα, τη Λίλυ.... τον απίθανο γάτο μου τον Σούμπερτ που τον φόλιασε κάποιος ανισσόροπος στο Ψυχικό.....
Θέλω να πώ μ' αυτά ότι ξέρω τι σημαίνει ν' αγαπάς το ζωάκι σου.

Ο Gordon μας μωρό... Σήμερα είναι τεράστιος...
Ξέρω τι είναι να σε κοιτάει με άδολη αγάπη στα μάτια.
Ξέρω τι είναι να πονάς που το χάνεις.
Το καθένα απ' αυτά τα μικρά χνουδωτά πλασματάκια που δίνουν τόση αγάπη αφήνει το αποτύπωμά του στην ψυχή σου, κι ας μην το καταλαβαίνουν όσοι δεν είχαν ποτέ ζώο δικό τους.
Το να έχεις όμως κάποιο ζώο, όπως και το να αγαπάς τα ζώα, σημαίνει καταρχήν ότι είσαι άνθρωπος ευαίσθητος.
Αυτό λοιπόν που συνέβη στα Νέα Στύρα (και δεν έχει κανένα νόημα να αναπαράγουμε την φρικιαστική είδηση) είναι απολύτως απαράδεκτο και κατακριτέο...
Ο δράστης αυτής της ιστορίας είναι ένας πολύ κοντινός μας άνθρωπος.
Ενας άνθρωπος που ζει και εργάζεται ανάμεσά μας.
Η πράξη του ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων μεταξύ των ζωόφιλων και είναι απολύτως φυσικό.
Εκείνο όμως που δεν είναι καθόλου φυσικό είναι ο παραλογισμός ορισμένων, η υπερβολική "ευαισθησία" που γίνεται βρισιά και χυδαιότητα, που γίνεται αυτοδικία, επιθετικότητα που γίνεται τελικά κακουργία !!!!
Ο πολύ κοντινός μας Κ.Λ. λοιπόν, μέσα από αυτή τη χυδαιότητα γίνεται ξαφνικά το "ανθρωπόμορφο κτήνος", ο "δολοφόνος", ο "αλήτης"........
Οργανώνεται και εκδήλωση αποδοκιμασίας μπροστά στο μαγαζί του υπεύθυνου...για να το κλείσουν το ρημάδι.. να μην πατήσει κανείς....
Η χυδαιότητα των "ευαίσθητων" θέλει να πάρει το νόμο στα χέρια της, να σκοτώσει, να σουβλίσει, να μαυρίσει στο ξύλο, να μποϋκοτάρει το μαγαζί και στην ουσία να κλείσει το σπίτι αυτού του ανθρώπου.
Σκασίλα τους λοιπόν των "ευαίσθητων" για τον εννιάχρονο γιό του υπεύθυνου και για τη γυναίκα του. Για τη γυναίκα του που είναι μια σπουδαία κοπέλλα, μια αγωνίστρια της ζωής με λεβεντιά ψυχής και ήθος σπάνιο που γνωρίζει όλη η περιοχή μας. Για το γιό του που είναι ένα πανέξυπνο και χαρισματικό πανέμορφο αγόρι που σε λίγο θα γίνει ένας σπουδαίος άντρας....
Σκασίλα τους λοιπόν των "ευαίσθητων" αν το αγοράκι αυτό τραυματίζεται ψυχικά και στιγματίζεται με όλα αυτά χωρίς να φταίει σε τίποτα...
Ο υπεύθυνος αυτής της πράξης θα απολογηθεί ενώπιον της δικαιοσύνης και θα του αποδοθεί η ποινή που θα του αναλογεί. Αυτό είναι το λογικό και το σωστό. Αυτό πρέπει να γίνει.
Είναι λογικό να εκφράζει κάποιος τον αποτροπιασμό του για την πράξη αυτή αλλά κάποιες αντιδράσεις ξεπερνούν κάθε όριο και γίνονται βαρβαρότητα που ξεπερνά κάθε φαντασία.
Κάποιοι λοιπόν, στην προσπάθεια να αναδείξουν το γεγονός λένε ότι ο υπεύθυνος είναι βάρβαρος, δέρνει τη γυναίκα του, βιαιοπραγεί στο παιδί του κι άλλα πολλά....
Επειδή τυχαίνει να τον ξέρω καλά, ο υπεύθυνος αυτής της πράξης είναι ένας άνθρωπος που έχει σπουδάσει γεωπόνος, αν και ελάχιστοι το ξέρουν, και δεν είναι καθόλου "ανθρωπόμορφο κτήνος".....
Θεωρώ ντροπή όμως στο όνομα της ζωοφιλίας να διασύρουν μια οικογένεια ολόκληρη, ντροπή να εξευτελίζουν μια σπουδαία γυναίκα κι ένα θαυμάσιο παιδί. 
Ας αφήσουμε την Δικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της ως η μόνη αρμόδια για την τιμωρία όπως ορίζουν οι νόμοι.
Και αφού για τον υπεύθυνο αυτόν θα ασχοληθεί η Δικαιοσύνη εμείς ας κάνουμε καμμιά έντονη διαμαρτυρία για τη Γάζα και για τα εγκλήματα που συντελούνται εκεί εναντίον αθώων αμάχων ΑΝΘΡΩΠΩΝ !!!
Για να δούμε τι σημαίνει ΕΓΚΛΗΜΑ !!!
Γιατί γιαυτό το έγκλημα τα ελληνικά κανάλια δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο όσο για τα Νέα Στύρα...
Αυτό που έγινε στα Νέα Στύρα πρέπει να φτάσει στη Δικαιοσύνη που είναι η μόνη αρμόδια να κρίνει.
Αλλά, δεν μπορώ να μην σκεφτώ ότι την ίδια ώρα όπου, ενώ, ασχολούμαστε μόνο με το τι συνέβη στα Νέα Στύρα κανείς δεν μιλάει για το πόσα αθώα παιδιά χάνονται από τους βομβαρδισμούς στη Γάζα, πραγματικά φρικιώ και φοβάμαι...
Φοβάμαι τους "ευαίσθητους" και τους "πολιτισμένους" .....
Η πρόσφατη φωτογραφία που έκανε το γύρο του κόσμου ... χίλιες λέξεις .....

Πατέρας θρηνεί το αδικοχαμένο παιδί του από βομβαρδισμό στη Γάζα.....


4 σχόλια:

  1. Σε μια ανθρωποκεντρική Ελλάδα του 2014 υπάρχουν κατάλοιπα απαρχαιωμένων αντιλήψεων και πρακτικών περασμένων δεκαετιών που μεσουρανούν ακόμα σε όλα τα Βαλκάνια, ιδίως σε μικρές πόλεις και χωρία. Φυσικά, δεν υπάρχουν σχετικές κοινονικοψυχολογικές μελέτες όπως πχ σε άλλες χώρες της βόρειας Ευρώπης, σε ΗΠΑ/Καναδά/Αυστραλία. Έτσι λοιπόν, ενώ στη Ρουμανία της δεκαετίας του 50, τα αδέσποτα ζώα θανατώνονταν και γίνονταν δέρμα για παπούτσια και ζακετούλες για το κρύο, στην Ελλάδα οι αρχές διαχειρίζονταν το πρόβλημα των αδέσποτων ζώων συντροφιάς με τη μέθοδο της δηλητηρίασης και με τη βούλα του νόμου. Η συγκεκριμένη διάταξη του δασικού κώδικα καταργήθηκε το 1981, η πρακτική είναι ακόμα βαθιά ριζωμένη στα μυαλά πολλών. Σε αυτό προστίθενται όλες οι πρακτικές, έθιμα και παραδόσεις που κληρονομούνται μέχρι και σήμερα στις νέες γενιές: βαρελόσκυλα φύλακες, παστούρωμα ιπποειδών και παραγωγικών, έθιμα όπως το ανεβοκατέβασμα ιπποειδών με σχοινιά από και προς ταράτσες σε κάποιο νησί του Αιγαίου ή η ταυροθυσία (Λέσβος), οι ηλιθιότητες που ξεστομίζει το παπαδαριό στους ανεγκέφαλους πιστούς, οι συνθήκες των παραγωγικών ζώων και ότι άλλο συνθέτει το παζλ του "μπιεν ετρ ανιμάλ α λα γκρεκ", σε μια χώρα του Ευρωπαϊκού Νότου με πολλές αρνητικές επιρροες από τις γειτονικές χώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτή την ανθρωποκεντρική κοινωνία, το " bien être animal à la grecque" έχει δύο όψεις: αυτή των μεγάλων αστικών κέντρων της ανωνυμίας και αυτή των μικρών τοπικών κοινωνιών, με τους κυνηγούς και τους βοσκούς, στις οποίες οι κάτοικοι θεωρούν ακόμα, μεταξύ άλλων, τα αδέσποτα " αγκάθι", όπως έσπευσε να δηλώσει ο διάδοχός σας δημόσια, για να αποφύγει τυχόν πειθαρχικές κυρώσεις.
      Φτάνοντας στο " δια ταύτα" και στην κυρίως μορφή ενεργητικής κακοποίησης (προϋποθέτει δηλ. κάποια ενέργεια του δράστη), δηλ. στη θανάτωση ή κακοποίηση ζώου με κάποιο μέσο, αποτελεί την κύρια αιτία αντίδρασης της κοινής γνώμης. Υπάρχει λοιπόν πληθώρα μελετών κυρίως σε ΗΠΑ, που τονίζει την αιτιώδη σχέση αυτών των πράξεων με τα εγκλήματα κοινού ποινικού δικαίου και τις επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των παιδιών. Και ναι, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, δράστες που έχουν κακοποιήσει ζώα υπήρξαν θύματα ενδοοικογενειακής βίας και έχουν στη συνέχεια βλάψει ανθρώπους.
      Σε πρακτικά ημερίδας που πραγματοποιήθηκε το 2011 στη ΓΑΔΑ, αναφέρεται ότι οι κοινωνιολόγοι, οι νομοθέτες και τα δικαστήρια διαθέτουν αρκετά στοιχεία, που συνδέουν τις πράξεις βίας προς τα ζώα με αντίστοιχες συμπεριφορές με ανθρώπινα θύματα. Σύμφωνα με το FBI – καθώς στις Η.Π.Α. υπάρχουν στατιστικά στοιχεία και γίνονται ανάλογες μελέτες – ιστορικό βίας προς τα ζώα έχουν οι περισσότεροι βιαστές και οι δολοφόνοι κατ’ εξακολούθηση. Οι μελέτες, οι οποίες γίνονται πάνω σε ανθρώπους, που έχουν διαπράξει εγκλήματα σε βάρος συνανθρώπων τους, αποδεικνύουν πολύ συχνά, ότι υπάρχει ιστορικό κακοποίησης ζώων, πριν οι εγκληματίες καταλήξουν στα ανθρώπινα θύματα. Το αμερικανικό πρότυπο διαγνωστικό και θεραπευτικό εγχειρίδιο για ψυχιατρικές και συναισθηματικές διαταραχές αναφέρει τη βία προς τα ζώα ως ένα διαγνωστικό κριτήριο για διαταραχές συμπεριφοράς». Σύμφωνα με έρευνες στον τομέα της Ψυχολογίας και της Εγκληματολογίας, «υπάρχει στενή σχέση μεταξύ των κακοποιήσεων ζώων και της οικογενειακής βίας ή άλλων εγκλημάτων. Η κακοποίηση ζώων συχνά αποτελεί δείγμα μελλοντικής πιθανής βίας προς ανθρώπους». Είναι δε αξιοσημείωτο ότι «σε μια μελέτη, το 71% των γυναικών, που κακοποιήθηκαν, ανέφεραν, ότι το ίδιο άτομο, που τις κακοποίησε, είχε κακοποιήσει κάποτε το κατοικίδιό τους ή απείλησε να κακοποιήσει ζώο! (Ascione, 1998).

      Διαγραφή
    2. Το ψυχολογικό προφίλ του δράστη δεν είστε σε θέση φυσικά να το κρίνετε ούτε εσείς, γιατί δεν γνωρίζετε, πέρα από αυτά που τυχόν ψιθυρίζονται σε μια κλειστή κοινωνία, τι γίνεται στο σπίτι του όταν κλείσει η πόρτα, ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος πλην των ειδικών που δεν είναι σε θέση να εκφέρουν γνώμη διότι η πολιτεία, η δικαιοσύνη, η εγκληματολογία, οι επαγγελματίες ψυχίατροι και ψυχολόγοι στην Ελλάδα δεν δίνουν βάση σε αυτή τη λεπτομέρεια. Συνεπώς, στην Ελλάδα του 2014, ο ηλικιωμένος θα τη γλιτώσει λόγω ηλικίας, υγείας και πρότερου έντιμου βίου, ο μεσήλικας με μια μικρή ποινή με αναστολή, η διοίκηση θα σπεύσει να καταδικάσει το γεγονός για να γλιτώσει τις πειθαρχικές κυρώσεις που είναι πλέον αγκάθι στο ραχάτι του δημοσίου υπαλλήλου, η αστυνομία θα κοιτάξει να ξεπετάξει τη διαδικασία γιατί πρόκειται για ήσσονος σημασίας συμβάν, οι δικαστικές αρχές θα χαϊδέψουν το δράστη όπως γίνεται μέχρι σήμερα, διότι δεν λαμβάνουν ποτέ υπόψη τους τη σοβαρότητα του συμβάντος και τέλος ο νομοθέτης θα εκδώσει ένα νόμο με τον οποίο θα παραγράφεται το αξιόποινο της πράξης, οπότε ο δράστης θα τη γλιτώσει, όπως έγινε με το σκύλο που κτυπήθηκε με λοστό στην Καλλιθέα πριν από 2 χρόνια.
      Η αντίδραση της κοινής γνώμης είναι λογική και απολύτως νόμιμη και θεμιτή στο πλαίσιο των όσων ορίζει το σύνταγμα και η ισχύουσα νομοθεσία. Εφόσον πρόκειται για δημόσιο χώρο, οι διαδηλωτές έχουν το δικαίωμα να εκφραστούν ελεύθερα σύμφωνα με τα παραπάνω και υπάρχουν κυρώσεις σε περίπτωση που ξεπεραστούν τα όρια. Έχουν το δικαίωμα να πληροφορήσουν τρίτους για το περιστατικό και να προτρέψουν τον κόσμο να μην πατήσει το πόδι του στο μαγαζί και σε ολόκληρο το δήμο. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ. Αν θα αναγκαστεί να το κλείσει λόγω αναδουλειάς ή αν ο κόσμος πάψει να επισκέπτεται τα Στύρα Ευβοίας και ολόκληρη τη χώρα και σταματήσει να αφήνει τον οβολό του, είναι δικαίωμά του, το επικροτώ και βοηθάω με κάθε τρόπο για την επίτευξη αυτού του σκοπού.
      Εύχομαι λοιπόν, αυτό που διαδραματίζεται ήδη στην Κύπρο, μετά το περιστατικό της Αγίας Νάπας, να λάβει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις και το προχθεσινό περιστατικό να αποτελέσει την αφορμή για παρόμοιας εμβέλειας αντιδράσεις και ενέργειες, προκειμένου οι κάτοικοι να μαζευτούν και να κόψουν τα νταϊλίκια και αμφότερες οι πολιτείες να εφαρμόσουν στο ακέραιο την ισχύουσα νομοθεσία σε εθνικό επίπεδο με σωστό σχεδιασμό.
      Όσον αφορά το δράστη, αν στο μέλλον δεν θα έχει να ταΐσει το παιδί του και τη γυναίκα του, ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ. Αν δημιουργήθηκαν ψυχολογικά στο παιδί του, ας πρόσεχε, γιατί υπαίτιος είναι ο ίδιος, όπως ταυτόχρονα ευθύνεται για το σοκ και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν σε όσο κοσμο ήταν παρών στο περιστατικό και σε όσα παιδιά τυχόν εκτέθηκαν σε αυτή την κτηνωδία. Είμαι σίγουρος ότι, οι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί θα ανακαλύψουν και άλλα πολλά αν ασχοληθούν με τη μαμά και το παιδί.

      Διαγραφή
    3. Ανεξάρτητα λοιπόν από την τοπικίλα που βασιλεύει εδώ και χρόνια στην ελληνική περιφέρεια, υπαίτια σε μεγάλο βαθμό για τα χάλια της ελληνικής κοινωνίας, την οποία ζω πλέον καθημερινά εδώ και τέσσερα χρόνια ως ξενομπάτης, σιχαίνομαι αφάνταστα, και διακρίνω σε μεγάλο βαθμό σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, είναι εντελώς μα εντελώς άτοπη η σύγκριση ενός απεχθούς περιστατικού κακοποίησης ζώου, από τα πολλά που συμβαίνουν εδώ και πενήντα χρόνια στην Ελλάδα και που έλαβε μεγάλες διαστάσεις, με αυτό που συμβαίνει στη Γάζα και σε κάθε άλλη γωνιά της Γης. Το μόνο κοινό μεταξύ τους είναι η ανθρώπινη μαλακία. Από εκεί ξεκινούν όλα, σε αυτή οφείλονται πολλά.Ο κάθε άνθρωπος λοιπόν πληρώνει το τίμημα της εκάστοτε μαλακίας του.

      Εγώ λοιπόν δεν φοβάμαι τους ευαίσθητους και τους πολιτισμένους αλλά τους ανεγκέφαλους, τους απαίδευτους και τους στενόμυαλους που συνθέτουν την πλειοψηφία μιας κοινωνίας που παραπαίει από τότε που άρχισε να αναδομείται.

      Διαγραφή